SNYFT.....

Usch vad jag är sjuk:-( Här sitter jag medans resten av min family är ute å höststädar...:-( Å till råga på allt så lyser ju solj*veln å...Grrrrrr....Den lyser ju inte när man är frisk å vill att den ska lysa.Nejdå,då är det bara regnguden som visar att det finns nått liv där uppe! Jaja....Men vad kan jag göra åt det...NADA!!!!
 Igår tog älsklingen med lillkillen till Dals-Ed för att titta på älgarna som går i en inhägnad där. Varje lördag kl.11.00 så får man vara med å mata dom. Och eftersom lillkillen äääälskar alla slags djur så var ju detta nästan i storlek med julaftonen:-)  Men det var synd för att det var ju fel tid på året å åka dit.....Det var nämligen tiden för älgtjuren å vara brunstig...så han var ju sååå rasen(dom hade t.o.m. fått såga av hornen på honom) så han vägrade släppa fram älgkorna till maten:-( Me lillkillen var överförtjust ändå. HAN HADE JU FÅTT KLAPPAT ÄLGBEBISERNA!!!!
                                                                        
                                                    

Å det bästa av allt var att lillkillen hade köpt en liten älg till mig för sina egna pengar....va go han ä.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0