Hallå där...

Det går nån dag som jag inte skriver något men..... Hoppas att jag blir bättre på det å att jag får det som en rutin;-)
Idag har jag jobbat kvällen...ughh... Inte roligt inte. Jag hatar att börja jobba 16.00. Då har man en hel dag på sig att få ångest över att man ska iväg. Bättre att få det överstökat på möran:-)
 Igår var det föräldramöte på lillkillens dagis. Som alltid så finns det ju några som tror att dom är bäst. Dom håller lådan hela mötet så ingen av oss andra får en syl i vädret. I 1½ timme så bara...bla...bla...bla...bla....
 ÅHHHHH....Min älskling ser på "Efterlyst". Hur orkar han?? Man blir ju bara helt psyko av å se på det. Det är bara tragiskt att det finns sååå mycket ont här i världen. (Nu låt jag som en pensionär)... Jaja,man blir väl som man umgås:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0